Tuesday, September 21, 2010

perkahwinan..

huhuhu (ketawa2 dlu.padahal kepenatan)


susah aku mau gambarkan hal2 kawin ni.
sebenarnya bukan aku jg yang kawin..aku d blakang tabir jak (takut kna suruh2)


12 sept 2010


majlis berinai AWANG SYAHRIN B. ABDUL SALI
ni la majlis yang paling memenatkan
xtau mana salah dan silapnya..
tapi aku telah bertugas sebagai tukang cuci..
bukan jak pinggan,mangkuk,gelas,talam,kuali,termasuk tandas la..
kamu faham2 jg kan..ish2..
malam tu aku memang susah mau tidur
samada telampau banyak makan sayur pakis atau telampau banyak cuci piring
yang pasti rasa macam tecabut pinggang ni


13 sept 2010


lambat ba mau upload gambar
nt jak la ya..
hari yg bahagia untuk abangku
sah menjadi suami kepada sahabat baikku
aku la orang paling gembira melihat airmata keduanya..
akhirnya...mereka disatukan dalam ikatan yang murni..
bahagia slalu a...


15 sept 2010


hari paling keren..
hahaha...kepenatan bertambah2..
mentang2 la aku jak anak perempuan yg single
aku la yg kena tengok semua benda..
pada harini la aku berjanji pada diri sendiri..
sapa2 lg yg mo kawin dirumah ni,panggil katering jak la
penat btl...


happy jg sbb kiko datang dgn her fiance..
sempat lagi dia menghias meja untuk kek
hehehe...
jonathan cool jak


khutbah nikah yang panjang yg aku ingat
"kalo bawa 50 untuk keluarga,mesti bawa 50 untuk keluarga mertua"
smart ow...dalam bahasa simple =adil


saat paling cantik kakakku kelihatan..
maksudnya kakakku kelihatan paling cantik saat ini..


komen terakhir..
siuk juga.


dapat kakak n abang baru..
memang baru la..
masi malu2 lg sampai saat ini.


p/s: aku bila ni???

No comments:

Post a Comment