Tuesday, September 7, 2010

Lykey~~


ouch...aduh sakitnya dahiku...
hehe..ni first time kena pukul dahi sebab putitit.
ingatkan di sabah jak main ni.rupanya sampai alor star orang2 sabah tetap bawa permainan ni.
siuk o..bukan siuk kna pukul(merah2 muka kalau yg white2 skit tu) siuk tinguk kereta volkswagen atau nama glamernya kereta kura2.



aku pun xtau apa yg aku tertarik sangat pada kereta jenis ni.
padahal banyak lagi kereta yang baru,cantik,comel,cute tapi putitit tetap dihatiku
satu hari nanti aku mesti mau beli ini kereta.



sedih ow tengok kereta putitit yg buruk2 terdampar tepi jalan.
bagus bagi aku,aku buat koleksi.


yg lama2 jak la.second hand.kalo yg abru mungkin aku xmampu.nt ada yg masuk hospital gara2 sakit jantung tengok duit dalam bank xda.mesti menyimpan untuk masa depan juga kn.

I LOVE VOLKSWAGEN BEETLE







2 comments:

  1. "kalo ada yg abru mungkin aku xmampu"

    mmg gitu kala abru-abru ni terikat dgn blog...

    abru-abru ni sy p endoscope

    abru-abru juga ni sy baca post ko..

    abru-abru sy dpt perkataan baru lepas baca blog ko keng..

    me too love PUTITIT..

    bukan abru-abru..tp lamaaa suda :) ekekekekekeke

    ReplyDelete
  2. huhu...kurang asam ko kiko...pendetect..

    ReplyDelete